wtorek, 25 czerwca 2013

Od Seleny - CD historii

Minęło pół roku...
Ten czarodziej mylił się, już tyle czekam! Ooo stado wilków podbiegnę do nich
-Czekajcie, czekajcie!! Nazywam się Selena czy mogę dołączyć do waszego stada?
-Oczywiście. Ja nazywam się Lex. Jak się tu znalazłaś? Nigdy nie widziałam tu innych wilków.
-Nieważne długa historia.
-Chodź! U nas nigdy nie zaznasz smutku, głodu...
Całe stado szło tak szybkim tempem, że prawie biegli. Trudno mi więc było podziwiać piękne widoki z wysokich gór. Nagle zobaczyłam tego starego wilka co mówił, że zaznam szczęścia. Zatrzymałam się.
-Stop!!! -Krzyknęła Lex i wszystkie wilki się zatrzymały.
-Co się stało?
-Poczekajcie chwilkę muszę porozmawiać z tamtym wilkiem.
-Dobrze. W tym czasie możemy zrobić sobie przerwę

-Dzień dobry. Kiedy spotka mnie to szczęście
-Właśnie spotkało cię przed chwilą.
-To...
-Tak. Muszę iść. Żegnaj.
-Do widzenia.
CDN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz