niedziela, 21 lipca 2013

Nowy członek! Strife!




Imię: Strife
Wiek: 6 lat
Płeć: samiec
Rasa: Toron
Specjalne cechy wyglądu: Blizna na oku, posiwiały ogon.
Cechy: skryty, zwinny, agresywny (kiedy trzeba), odważny, życzliwy, szybki.
Stanowisko: Obrońca
Żywioł: ogień, powietrze
Moce: władanie ogniem, huragan, niesamowita szybkość, skradanie (niewidzialność na jakiś czas), cios krytyczny, wybuch (jest to atak ogłuszający wszystkich w pobliżu, jest on wywołany dużym zdenerwowaniem)
Partner: SAMOTNIK
Potomstwo: BRAK
Rodzina: Nieznana
Talizman: magiczny medalion, który dostał od starca którego uratował. Moc jeszcze nie odkryta.
Historia: Obudziłem się w jaskini w wieku 2 lat. Przez kolejne 2 lata wychowywała mnie rodzina obcych wilków. Opowiedzieli mi całą historię jak mnie znaleźli. Później wychowywałem się sam, ale pełną historię opowiem kiedy indziej.
Właściciel: Gimbus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz