wtorek, 21 maja 2013

Od Seleny




Kiedy Selena była małym wilczkiem rodzina ją porzuciła bo nic się jej nie udawało posłuchajcie jej opowieści...
Gdy byłam mała i rodzice mnie porzucili znalazłam kamień w rzece a bylo to wysoko w górach ten kamień był niezwykły to był kamień górski. Podniosłam go i podszedł do mnie stary wilk. Powiedział:
-Ten kamień jest magiczny w przyszłości spotka cię wielkie szczęście.
Powiadam WIELKIE szczęście.
-Niby kiedy będzie ta przyszłość. Po tym co mnie spotkało?
-Uwierz mi jestem doświadczonym czarodziejem.
Nagle zniknął
-Czekaj! Jakie szczęście!?
Byłam bardzo zła na wszystko co było wokół mnie mimo że tak naprawdę moja rodzina mnie skrzywdziła. Myślałam, że ten czarodziej się myli ale to była prawda, że szczęście mnie napotka. CDN.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz